Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website
Vítejte v našem e-shopu RUČNĚ BROUŠENÉHO SKLA- BOHEMIA CRYSTAL.

Příjemné nakupování Vám přeje
Jaroslav Horr
https://www.horrcrystal.cz

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) firmy Jaroslav Horr

I. Základní ustanovení

Tyto VOP upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy, kdy na jedné straně je firma Jaroslav Horr, IČ: 44057148, DIČ: CZ6902274346, se sídlem ve Stříteži u Jihlavy, č.p. 181, 588 11, jako prodávající  a na straně druhé je kupující, který může být i spotřebitelem. Další informace o prodávajícím jsou uvedeny na webové stránce www.horr-crystal.cz v sekci „Kontakt“.

Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.
Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
Právní vztahy prodávajícího se spotřebitelem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, oba v platném a účinném znění, jakož i předpisy souvisejícími.
Podnikatelem se rozumí ten:
kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Dále se podnikatelem rozumí také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Za podnikatele se také považuje osoba zapsaná v obchodním rejstříku.
Právní vztahy prodávajícího s kupujícím, který je podnikatel, výslovně neupravené těmito VOP ani smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V případě jakýchkoliv rozdílů mezi VOP a individuální smlouvou, má přednost text smlouvy.
Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP, jejichž nedílnou součást tvoří reklamační řád a dokument „Způsoby dopravy“, a že s nimi souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.
Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.

Kupní smlouva

Návrhem k uzavření kupní smlouvy je umístění nabízeného zboží prodávajícím na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím a jejím doručením prodávajícímu. Prodávající je povinen po přijetí objednávky prodávajícím potvrdit kupujícímu přijetí objednávky emailem na zadaný email kupujícího. Pokud je kupujícím spotřebitel musí v tomto emailu prodávající poslat spotřebiteli v textové podobě znění kupní smlouvy a znění všeobecných obchodních podmínek. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Pro výjimku z tohoto postupu viz bod V. Objednávání.
Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle platného práva České republiky a budou řešeny soudy České republiky.
V souladu s ust. § 1820 odst. 1 písm. j) občanského zákoníku má kupující, je – li spotřebitelem, právo obrátit se přímo na prodávajícího s žádostí o mimosoudní vyřízení stížnosti na jednání Prodávajícího či jeho zaměstnanců. Mimo to má spotřebitel právo využít další právní prostředky mimosoudní ochrany svých práv a podávání stížností. Těmi jsou mediace podle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, řízení podle zákona o ochraně spotřebitele před Českou obchodní inspekcí. Pokud jde o ochranu osobních údajů a zasílání obchodních sdělení k nimž neudělil či odvolal souhlas, má právo se spotřebitel obracet na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce.
Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována po dobu nejméně tří let od jejího uzavření, nejdéle však na dobu dle příslušných právních předpisů, za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Kupující má právo do této smlouvy v sídle prodávajícího nahlédnout. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán. Kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto VOP jsou k dispozici na jednotlivých portálech prodávajícího a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.
Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které kupující používá.

II. Bezpečnost a ochrana informací

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a marketingových akcí prodávajícího a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání). Prodávající postupuje tak, aby subjekt údajů neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a také dbá na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života subjektu údajů. Osobní údaje, které jsou poskytnuty dobrovolně kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky a marketingových akcí prodávajícího, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění. Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy a využití pro marketingové účely prodávajícího (zejm. pro zasílání obchodních sdělení, telemarketing, sms), a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním zaslaným na adresu Jaroslav Horr- Sklotex,  Střítež u Jihlavy, č.p. 181, 588 11. Za písemné vyjádření se v tomto případě považuje i forma elektronická, zejména prostřednictvím kontaktního formuláře na webových stránkách jaroslavhorr@seznam.cz. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu (prostřednictvím citovaného kontaktního formuláře) včetně práva požadovat vysvětlení a odstranění závadného stavu a dalších zákonných práv k těmto údajům.

III. Provozní doba

Objednávky přes internetové obchody prodávajícího:  24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Zboží lze také zakoupit osobně na vzorkové prodejně ve Stříteži u Jihlavy, č.p. 181, 588 11. Provozní doba provozovny je uvedena na webu www.horr-crystal.cz v sekci Kamenná prodejna. 

IV. Ceny

Všechny ceny jsou smluvní. V on-line e-shopu jsou vždy aktuální a platné ceny. Ceny jsou konečné, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit, to se netýká případných poplatků za dopravné apod. Akční ceny platí do vyprodání zásob nebo po dobu časově určenou.
Platba za zboží se provádí způsoby uvedenými před dokončením objednávky a kupující může zvolit variantu, která mu vyhovuje.

V. Objednávání

Kupující dostane zboží za cenu platnou v době objednání. Kupující spotřebitel má možnost se před provedením objednávky seznámit s celkovou cenou včetně DPH a všemi dalšími poplatky (PHE apod.). Tato cena bude uvedena v objednávce a ve zprávě potvrzující přijetí objednávky zboží. Kupující spotřebitel má možnost se před provedením objednávky seznámit se skutečností, po jakou dobu zůstává nabídka nebo cena v platnosti. U atypického zboží si prodávající vyhrazuje právo vystavit zálohovou fakturu do výše 100% ceny objednaného zboží.

Objednávat je možno následujícími způsoby:

  • prostřednictvím internetového obchodu na: www.horr-crystal.cz (dále jen „e-shop“)
  • elektronickou poštou na adrese: jaroslavhorr@seznam.cz
  • osobně v provozovně prodávajícího: vzorková prodejna Střítež u Jihlavy, č.p. 181, 588 11.
  • telefonicky na tel. čísle: +420 774 295 905

Prodávající doporučuje kupujícímu provádět objednávky přes internetový obchod.

VI. Odstoupení od smlouvy

  • Právo odstoupit od smlouvy, pokud je kupující spotřebitelem
    • Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.
    • Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží.
    • Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem). Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.
    • Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
  • Důsledky odstoupení od smlouvy
    • Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb používáme bezhotovostní způsob na účet kupujícího. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.
    • Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle toho, co nastane dříve.
  • Převzetí vráceného zboží
    • Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo к odstoupení od této smlouvy, zašlete zpět nebo je předejte na adrese prodávajícího: Jaroslav Horr, Střítež u Jihlavy, č.p. 181, 588 11. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů.
  • Náklady spojené s vrácením zboží
    • Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží a to i v případě, že zboží nelze vrátit pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  • Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží
    • Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

Formulář pro odstoupení od smlouvy v souladu s ust. § 1820 odst. 1 písm. f) občanského zákoníku je nedílnou součástí těchto podmínek jako jejich příloha a je k dispozici ke stažení na stránkách Prodávajícího. Po jeho doručení bude jeho převzetí potvrzeno bez zbytečného odkladu v textové podobě zaslané kupujícímu prostřednictvím zprávy elektronické pošty.
Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit od smluv:

a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

b) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,



Kupující bere na vědomí skutečnost, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky nebo jiné bonusy, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od smlouvy dle § 1829 občanského zákoníku, darovací smlouva pozbývá účinnosti a kupující je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení kupujícího.

VII. Platební podmínky

Prodávající akceptuje následující platební podmínky:

  • platba v hotovosti při nákupu
  • platba předem bankovním převodem 
  • na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka přepravce – kupující hradí navíc tzv. dobírečné – viz „Způsoby dopravy“)
  • zboží zůstává do úplného zaplacení a převzetí majetkem prodávajícího, avšak nebezpečí škody na věci přechází převzetím zboží ze strany kupujícího
  • u atypického zboží z dovozu si prodávající vyhrazuje právo vystavit zálohovou fakturu do výše 100% ceny objednaného zboží

VIII. Dodací podmínky

O způsobu přepravy zboží a nákladech na dopravu zboží je kupující informován před dokončením objednávky zboží. Pokud nejsou náklady na dopravu zboží zahrnuty v kupní ceně, jsou pak u každého produktu vyčísleny a pokrývají náklady na dopravu zboží pouze v rámci území České republiky. Náklady na dopravu do zahraničí jsou určeny dle ceníku mezinárodního přepravce zvoleného před potvrzením objednávky. Náklady na balení zboží jsou zahrnuty v kupní ceně.

Osobní odběr:
Zboží může převzít pouze kupující. Tato osoba se musí dostatečně identifikovat a prokázat platným občanským průkazem nebo platným cestovním pasem.

Zasílání přepravní službou - ČR, SR:
Zboží zasíláme Českou poštou. Objednávky přijaté do 11hod. pracovního dne,můžeme expedovat tentýž den, pokud o to výslovně požádáte, objednávky přijaté po 11hod. pracovního dne, expedujeme následující pracovní den. Objednávky přijaté ve svátek, v sobotu a v neděli, expedujeme ihned následující pracovní den. Přepravce běžně dodává zásilky kamkoliv do ČR do 24 hodin v pracovní den. 

Cena dopravy:

PPL- dobírka                                                           159,- Kč
PPL- převodem na účet                                           129,- Kč
(expedujeme po připsání peněz na účet), variabilní symbol uveďte číslo objednávky.
Toptrans- dobírka                                                    169,- Kč
Toptrans- převodem na účet                                    139,- Kč
(expedujeme po připsání peněz na účet), variabilní symbol uveďte číslo objednávky.
ČP- balík do ruky                                                     189,- Kč (doručeno do 24 hod od podání)
ČP- balík na poštu                                                   180,- Kč
ČP- převodem na účet                                             149,- Kč (expedujeme po připsání peněz na účet), variabilní symbol uveďte číslo objednávky.
ČP- Slovensko                                                         300,- Kč
Osobní odběr                                                               0,- Kč
ČP- nad 3000,- Kč                                                        0,- Kč
Toptrans- nad 5000,- Kč                                               0,- Kč

Balné neúčtujeme.

 

Kupující je povinen zboží ihned po obdržení prohlédnout a o pří padných vadách ihned informovat prodávajícího nejlépe telefonicky nebo písemnou formou na jaroslavhorr@seznam.cz. K reklamaci je nutné doložit kopii faktury a doklad o jeho zaplacení. Nejdéle druhý den od převzetí zboží je povinen reklamovat poškozené zboží na své dodací poště. Na poště objednavatel vyplní reklamační formulář a uvede příjemce náhrady dodavatele. Potvrzenou kopii zašle prodejci, který na základě reklamačního formuláře zašle nové zboží, nebo peníze.
Reklamace PPL:
Jak nahlásit poškozenou zásilku?

Zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou).

Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci nahlásit přes https://reklamace.ppl.cz/, a to do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket, které na zásilce jsou, a přiložte prodejní fakturu.

Reklamaci vždy řešíme s příkazcem zásilky. Příjemce zásilky svou reklamaci uplatňuje u odesílatele zásilky.

 


IX. Záruční podmínky

Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem prodávajícího a platnými a účinnými právními předpisy ČR.  Jako záruční list obvykle slouží nákupní doklad (podrobnosti viz Reklamační řád).

X. Závěrečná ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1. 6. 2017 a ruší předchozí znění VOP. Prodávající si vyhrazuje právo změnit VOP bez předchozího upozornění.

 

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)

 

 

Kontakt

Jaroslav Horr
Střítež 181
588 11 Střítež u Jihlavy

IČO: 44057148
DIČ: 6902274346
Jsme plátci DPH
email: jaroslavhorr@seznam.cz

č.ú.: 1477601369/0800
banka: ČS Jihlava
IBAN    CZ89 0800 0000 0014 7760 1369
BIG      GIBACZPX